ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Volem complementar la tasca educativa quan s'acabi l'horari escolar amb activitats que permetin al nostre alumnat aprofitar el temps lliure, fer esport, gaudir d'aspectes lúdics, apropar-se al mon del saber, de la música i el teatre tot aprofundint en allò que més els agrada i ajudant-los en el seu creixement personal.

ROBÒTICA
robòtica2.jpg

Estimula la passió per la tecnologia i el pensament crític, reforça les competències curriculars, fomenta el treball cooperatiu i potencia la creativitat.

PRIMÀRIA I ESO
NATACIÓ
piscina.JPG

Aquesta activitat permet la familiarització amb el medi aquàtic i la iniciació, el domini i el coneixement de les tècniques aquàtiques.

PARVULARI, CICLE INICIAL I  CICLE MITJÀ
ANGLÈS
foto_anglès.JPG
 A PARTI DE P3

Els nens i nenes aprenen mitjançant l'exposició continuada a l'idioma.

S'amplien les seves capacitats comunicatives, treballant-les i estimulant-les des del primer moment.

MÈTODE I PROFESSORAT KIDS&US
GUITARRA
guitarra.JPG
A PARTIR DE 2n DE PRIMÀRIA

Activitat pensada per iniciar els alumnes en la tècnica de l'instrument, a partir de melodies senzilles i tradicionals. Treballem llenguatge musical i conjunt instrumental. A final de curs fem un concert obert a totes les famílies de l'escola.

teatre.JPG

Ajuda a superar les dificultats que representa parlar i actuar en públic, a adquirir més domini dels cos i de la veu i a responsabilitzar-se d'una tasca dins un grup. Tot el treball del curs queda reflectit en l'obra que es representa per les famílies a final de curs

A PARTIR DE CICLE MITJÀ I ESO
TEATRE
BÀSQUET
basquet.JPG

Es procura que l'esport sigui un complement dels estudis.

S'ensenyen aspectes tècnics i tàctics tot inculcant valors humans com la solidaritat, el respecte i la convivència, que es consolidaran a través del treball en equip.

A PARTIR DE P5

PERCUSSIÓ
PC200500.JPG

Desenvolupa la coordinació entre el moviment corporal, els ritmes, la intel·ligència musical i potencia la creativitat. Interpretem ritmes,  ens divertim fent música i creem sentiments de grup.

PRIMÀRIA I ESO